5 148 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
Stiftpistol
Funderar på att köpa en stiftpistol. Tycker det verkar smidigt, håller ihop stommar när man limmar, för lister etc. Makitas sladdlösa BPT350RFE, vad tror ni om den? 18-35 mm stift. Smal spets så man ser var man slår in stiftet. Huvudet placerat nära ovansidan så man kommer åt nära väggar etc. Men den är dyr, inte heller nödvändigt med en sladdlös tycker jag. Någon som kan något om stiftpistoler? Någon pistol som rekommenderas?
tjena köpte du stift pistolen från makita? isåfall e du nöjd blir det märkbart synliga skallar? e själv sugen på att inhandla en sådan
mvh
crille
mvh
crille
Jag har Makitas LTX stiftpistol. Kan lätt rekommendera den. 10.000 stift ligger på under 200 kr! Den har en silikon del man kan sätta på så att man inte får anslag. Jag har satt lister, trösklar o allt möjligt med den. Finns bara ett problem, och det är att stiften följer ådringen, så de kan vika sig ur träet ibland.
Jag hade turen och köpte den på Tradera, helt ny med 2 batterier o laddare för 1800. Han hade gjort ett felköp och ingen annan bjöd på den, antar att de inte visste vad det var för ngt.....
Jag hade turen och köpte den på Tradera, helt ny med 2 batterier o laddare för 1800. Han hade gjort ett felköp och ingen annan bjöd på den, antar att de inte visste vad det var för ngt.....
tjena
tror du menar Makita BPT350RFE Stiftpistol med 14,4volts batteri eller?
jag köpte precis en ochså på tradera för 1800kr ochså + frakt på 200kr men blev ju endå billigt ny på verktygs ladan kostar ju 6250kr :eek:
gott att du e nöjd med den hade du inte varit det hade jag inte köpt den hehe
mvh
crille
tror du menar Makita BPT350RFE Stiftpistol med 14,4volts batteri eller?
jag köpte precis en ochså på tradera för 1800kr ochså + frakt på 200kr men blev ju endå billigt ny på verktygs ladan kostar ju 6250kr :eek:
gott att du e nöjd med den hade du inte varit det hade jag inte köpt den hehe
mvh
crille
Klicka här för att svara