Hej.
Det är inte alltid stommarna är 110% i våg när stenskivan ska på, så det finns delar där det glappar några milimeter varav skivan inte ligger dikt an hela vägen.
Har sett proffsen spruta in något i dessa milimeter stora glipor för att få en jämn belastning - Någon som vet vad det är eller har tips?
Hälsn
Andreas