Igår när jag gick förbi och kollade hur det gick för kakelugnsmakaren hade han hunnit lägga stenarna på sidan och framför kakelugnen (som ej är uppsatt ännu). Nu är det så att han lagt tre stenar fram, en smal i mitten och två lika stora på sidan av mittstenen. Jag har aldrig sett en liknande konstellation och tycker det ser konstigt ut. Han förklarade att det hade nåt med golvets konstruktion att göra. Det blir alltså totalt fem synliga bitar istället för fyra som vi hade kommit överens om.

Min fråga är. Har någon sett en liknande stenläggning? Har bifogat en skiss så att ni lättare ska förstå.
 
  • untitled.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan ju va snyggt om det är låt säga svarta plattor på sidorna och mörkgrått smalingen och närmast kaminen..tex

Mvh
 
Han skar väl fel. ;)
Hade ni kommit överens om något annat och du inte är nöjd
så får han väl göra om, och göra rätt. Stå på dig! / plm
 
Redigerat:
Han var sjysst och gjorde om. Denna tråd kan låsas nu (om det går).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.