2 611 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
stenbergs kla
Jag har varit med i Ljusfallshammar och tillverkar kombimaskinerna KLA KLB KLC. Jag har hjälpt ett gäng gubbar
att få fart på en KLA ( den trebenta modellen ) jag vill kolla en sak med inmatningsbordet, Finns det något stopp som gör att man inte kan sänka bordet så lågt så det tar i kuttern? DVS förbi Nollan på visaren. jag minns inte var det satt. Om någon undrar över verktyg, funktion och så vidare står jag gärna till tjänst /Lars-OLov
att få fart på en KLA ( den trebenta modellen ) jag vill kolla en sak med inmatningsbordet, Finns det något stopp som gör att man inte kan sänka bordet så lågt så det tar i kuttern? DVS förbi Nollan på visaren. jag minns inte var det satt. Om någon undrar över verktyg, funktion och så vidare står jag gärna till tjänst /Lars-OLov
Hej! Jag har haft en KLA i nåt år nu och testade nyligen fräsen med en lånad universalkutter, gick över förväntan.
Frågan:
Ena sidan av fräsbordet är ju tiltbart men jag begriper inte varför.
Det fattas delar till långhålsborren så finns det nån som har de delarna liggandes och vill sälja?
Frågan:
Ena sidan av fräsbordet är ju tiltbart men jag begriper inte varför.
Det fattas delar till långhålsborren så finns det nån som har de delarna liggandes och vill sälja?
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
@findus42 har väl en kla?M Mattias Palm2 skrev:
Klicka här för att svara