teed #1 Medlem · Göteborg · 597 inlägg 19 apr 2007 12:32 teed Medlem Göteborg 597 inlägg 19 apr 2007 12:32 #1 Hej! För alla er som är intresserade av större maskiner, såg att det var mycket auktioner från Lernia med massor av olika maskiner allt från Ortza justersåg till Ejca skivputs och en massa annat. Jag har tyvärr inte plats. titta på KVD Bilauktioner. Bilauktion varje vecka. Konkurs auktion. Köp bil via nätauktion. under fliken Övr.objekt Torsdag //Tobbe
Hej! För alla er som är intresserade av större maskiner, såg att det var mycket auktioner från Lernia med massor av olika maskiner allt från Ortza justersåg till Ejca skivputs och en massa annat. Jag har tyvärr inte plats. titta på KVD Bilauktioner. Bilauktion varje vecka. Konkurs auktion. Köp bil via nätauktion. under fliken Övr.objekt Torsdag //Tobbe
bax #2 Medlem · Härliga Härjedalen · 2 297 inlägg 19 apr 2007 20:58 bax Medlem Härliga Härjedalen 2 297 inlägg 19 apr 2007 20:58 #2 Arrgh, en MILLER TIG till fint pris... Varför måste alla bo så ocentralt till.... (för det kan ju inte vara jag som gör det)
Arrgh, en MILLER TIG till fint pris... Varför måste alla bo så ocentralt till.... (för det kan ju inte vara jag som gör det)
Pingler #3 Medlem · 235 inlägg 20 apr 2007 23:06 Pingler Medlem 235 inlägg 20 apr 2007 23:06 #3 Tack för att du tipsade alla SKämt åsido, det finns en del godbitar där, men buden verkar gå upp lite väl snabbt.
Tack för att du tipsade alla SKämt åsido, det finns en del godbitar där, men buden verkar gå upp lite väl snabbt.