Arrgh, en MILLER TIG till fint pris...

Varför måste alla bo så ocentralt till....
(för det kan ju inte vara jag som gör det)
 
Tack för att du tipsade alla :(
SKämt åsido, det finns en del godbitar där, men buden verkar gå upp lite väl snabbt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.