Hejsan,
Vi håller på att inreda överväningen vilket innefattar uppsättning av inneväggar. Vi behöver ju lämna ett "hål" för dörren frågan är bara hur stort det ska vara. Finns det standardmått på dörrkarmar för innerdörrar? Hur bred dörr behöver man för klädkammare/sovrum/badrum?

///H
 
Tackar!!

///H
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.