Krilleman
Självklart byter man samtliga rör vid stambyte, jag ser det som oerhört dumt att inte investera i kostnaden för själva röret när man har öppnat upp vägg/tak/golv vid renovering.

Byt allt om det går, avlopp, vatten, värme!
Och glöm inte att det är ett ypperligt tillfälle att lägga med tomrör för el i detta läget om så behövs.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.