Söker efter ställning till huset. Idealstorlek 9x6m + topp men även större eller mindre kan vara av intresse. Både ram och modulställning är intressant. Jobbar skift så pm'a vad du har.
 
Ingen som har något?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.