Hej!
vi ska inom kort skicka in bygglovsansökan för ett fritidshus i Klövsjö. Då vi verkligen vill kunna nyttja vad Klövsjö har att erbjuda även innan huset är klart tänkte vi ev köpa en husvagn och ställa på tomten. Min fråga är nu, då jag inte har erfarenhet av varken husvagn eller husbygge sedan tidigare, är det ok att ställa husvagn på tomten och kan man koppla in husvagnen på byggelen under tiden?
Tack!