Hej!
Köpte min lägenhet förra året och upptäckte till min "förtjusning" att världens mest ohygieniska människor måste ha bott där... Jag har på vissa ställen varit tvungen att SKÄRA bort skit & gegg med kniv, bara för att få bort det västa!!!
Lyckligtvis är badrummet ganska nyrenoverat, men klinkerfogarna är alldeles missfärgade och fläckiga. Har provat med "Kakel-och fogrent", ScotchBrite t om stålborste men det blir inte rent.
Hörde på ett engelskt tv-program att man kunde bleka fogar med klorin, så jag undrar om det är ngn här som har gjort det med bra resultat? Eller har ni några andra bra tips?
Tack på förhand / Malin