Hej!
Hittade dessa sprickor under två fönster på vår baksida för några dagar sen.
Hur tror ni man kan laga sprickorna och vad kan orsaken vara till att de uppstår?
Hittade dessa sprickor under två fönster på vår baksida för några dagar sen.
Hur tror ni man kan laga sprickorna och vad kan orsaken vara till att de uppstår?
Jag har också en spricka på huset som ser ut så här. Innanför teglet är det lättbetong, så det skulle kunna vara så att det är en skarv innanför denna spricka. Tror ni det är en sättningsskada? Huset är byggt 1980.
Klicka här för att svara



