hej,
Vi har ett stort upplag av sprängsten på vårt tomt, runt 60ton. I sommar planerar vi bygga diverse murar samt göra vissa utfyllningar. Det innebär att till hösten kan jag behöva bli av med det som är kvar
Hälsningar
Mikael
Grannen dränerar. Han har ett par-tre lass med sprängsten som han troligen vill bli av med.
Område: Hägersten/Mälarhöjden - intressant nog för att jag ska fråga grannen?!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.