Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Min spiskåpa är 140cm från golvet.
Alldeles för lågt för mig som är 180 cm lång.
Jag var okunnig när jag byggde den för snart 27 år sen...
Alldeles för lågt för mig som är 180 cm lång.
Jag var okunnig när jag byggde den för snart 27 år sen...
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
