Tänk om man skulle göra att så praktiskt hela tiden och inte gå efter vad man tycker är snyggt! Usch vad tråkigt vi skulle ha det runt om kring oss då! Nä, fram för det snygga, läckra och fortfarande funktionella!M@ZE skrev:
Silverdahl, vad gör det om frugan vill ha spisen i hörnet?
Charisma .. skall jag vara helt ärligt så tycker jag inte ens det är snyggare att ha det i hörnan, sen vill man fläska på med 80cm häll och det är svårt i en hörna.
Men självklart så har alla olika smak, jag vet bara att min polare och hans fru inte skulle valt att ha den i hörnan igen om det fick bygga nytt igen.
Men självklart så har alla olika smak, jag vet bara att min polare och hans fru inte skulle valt att ha den i hörnan igen om det fick bygga nytt igen.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden