Nej, 90 mm är det närmaste. Kolla katalog på
http://www.gunnebofastening.se/segbo/notesamp/internet/segbo00008.nsf/viewunid/447E18E140F5ADCBC1256FB900564D43/$file/Bandad_spik.pdf
Har du provat att peta i 90 mm? Annars kan du ju använda den till diverse panel- och råspontspikning med 75 mm-spik Annars är det trevligt med 90 mm-spik. Jag spikade ihop stommen till en 55 kvm altan på en dag ensam
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.