Hej!

Är det nå som vet vart man kan köpa specialbitarna treangelbits, Spannerbits och torxbits med tamperproof, separat/per styck eller i ett och samma mindre billigare set?

Vore väldigt, väldigt tacksam då ja letat ett tag nu!

Armin Ina skrev:
Vet inte om den passar..
Välkommen till forumet..... :)
Du har inte möjlighet att gå till Classe med skruven o testa??

Prova sök på "tamper proof bits". Det är samlingsnamnet på denna typ av skruvar/bits.

Ahaaa! tack! Smart!

Armin Ina skrev:
kvalién kvittar egentligen men är det no1 i bits-asken du tänker på där ? Det är inte en treangelbits.Vet inte om den passar..

TReangelBitsen och skruven ser ut såhär:
[länk]
Aha, det är en sådan du tänker på. Visste faktiskt inte att den typen heter så (trodde att du hade råkat stava fel). Då fick jag lära mig något nytt idag med ;)

S
kolla jula och biltema

• Gilla
Niq
  • Laddar…
SBH skrev:
kolla jula och biltema
Jag har faktiskt det, men de har bara som bäst bara spanner bland deras satser, som jag i och försig också behöver men bäst hade ju varit om alla dessa fanns i en o samma sats liksom :) Men jag har bestlutat mig för att köpa en av varje, på ebay

Tack för alla tips allihop! Tack Lojo! Kul pappa du e som fixar med dina barns leksaker ;)

Jag köpte en bitssats från KWB på jula i aluminiumlåda för ett par hundralappar där dessa bits finns med.

antnor skrev:
Jag köpte en bitssats från KWB på jula i aluminiumlåda för ett par hundralappar där dessa bits finns med.
Aa det är så et brukar se ut om man hittar bitsen, de följer med i större lite dyrare satser över 250klassen.

R_F skrev:
Kjell och CO har en som har den bitsen, vet dock inte vilken storlek det är.([länk])
ja nämen titta där ja! :) va' trevligt! tack! Då slipper jag beställa från ebay kanske :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.