Vad har du bakom vassen? Ska spackla hela väggen sedan?
Jag har en kåk byggd av stående plank med vassmatta+puts utanpå. När jag renoverade kontoret så spårade jag in all el och nätverk i putsen (rören fick precis plats i putsen) och dosorna fick jag ta ur lite för i plankväggen. Sedan satte jag renoveringsgips över hela skiten och tapetserade sedan på det. Det blev, med tanke på hur snett, vint och buktande det var innan, ganska bra.