En rätt simpel fråga antar jag, men jag har fastnat 😆
Jag försöker fästa en grej på bilen som skall sitta med skruv och mutter. I början kan jag hålla emot på muttern men i slutet blir det för trångt (och när allt är spänt finns det ingen plats alls). Nu snurrar såklart allt och det blir inte spänt. Borde finnas en bra lösning?
Mvh
Tumme mitt i handen