Hej!

Jag har en balkong i tryckimpregnerat virke som jag ska måla. Innan jag målar planerar jag att spackla igen sprickor och skruvhål.

Vad ska jag spackla med?

Vanlig spackel, akrylfog, plastiskt trä?

Vad ger bäst resultat och är enklast att arbeta med?

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.