4 095 läst ·
20 svar
4k läst
20 svar
Spackel-expert sökes..
En fråga till.. det sitter tydligen någon fin väv på väggen.
Då är det väl inga problem att göra om väggen (nej jag kan inte misslyckas 8))...tänkte mer den dan de t ex flyttar.. om nästa ägare inte har lika god smak...
Frågorna alltså: Spackel på väv, det funkar väl?
Att få bort det på ett någorlunda smidigt sätt, alltså slippa slipa ner allt.. funkar det också?
Tacksam för snabba svar!
Då är det väl inga problem att göra om väggen (nej jag kan inte misslyckas 8))...tänkte mer den dan de t ex flyttar.. om nästa ägare inte har lika god smak...
Frågorna alltså: Spackel på väv, det funkar väl?
Att få bort det på ett någorlunda smidigt sätt, alltså slippa slipa ner allt.. funkar det också?
Tacksam för snabba svar!
Men Ni, Någon.., om två dar står jag där. Ni måste bara ge mig svar innan! Please!
Trevligt med svar..
Jag har sagt att de får en tavla i stället.. men de vill tvunget ha den direkt på väggen, jag har förvarnat dem om att min erfarenhet kring detta är = noll.
Klart man ändå vill kolla upp lite..eller?
Provision får du den dan du kommer med ett riktigt svar Matz..
Jag har sagt att de får en tavla i stället.. men de vill tvunget ha den direkt på väggen, jag har förvarnat dem om att min erfarenhet kring detta är = noll.
Klart man ändå vill kolla upp lite..eller?
Provision får du den dan du kommer med ett riktigt svar Matz..
Nu är det gjort, tog två timmar att spackla (finspackel) mönstret fick torka över natten, kändes perfekt lördag morgon, tog 6 timmar att måla, 1 timme att bli helt nöjd o tillslut signera. Ska ordna en bild snart..för skryt eller inspiration välj själv...

Klicka här för att svara