Säljes Camaro M-spa b150 med mycket tillbehör!
http://www.the-mspa.se/privat/index.php?route=product/product&product_id=60
Extra Ledbelysning, ozonrengörare, 1 extra komfortpaket, filter mm.
Nypris m allt extra ca 13500.
Spat 9900kr
Ozon 1300kr
Led 1200kr
Extra komfortpaket 800
Jag har även gjort en frigolitskiva att ha under för lite lägre förbrukning. Tillverkaren anger ca 250kw/h månad men jag tror det är lite i underkant. Räkna med ett det kommer dra ca 3000kw/h (kr) per år att ha det uppvärmt.
Vi har haft det i ca 8 månader och använt det i snitt 1-2 gånger i veckan. Riktigt trevligt. Enkelt att sköta.
Jag har tänkt mig 7500 men är inte omöjlig. Testar här för att slippa blocket

Säljes enbart pga uppgradering. Perfekt insteg el testa på. Vi fastnade.
Finns i Åtvidaberg.
Byte mot robotgräsklippare kan vara intressant!
MVH
Kalle