Immobil #1 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 1 jun 2005 09:15 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 1 jun 2005 09:15 #1 Inger.P. skrev: Vad tycks? Inte illa, men borde den inte vara djupare? :-/
L Lillbjorn #2 Medlem · 269 inlägg 1 jun 2005 20:04 Lillbjorn Medlem 269 inlägg 1 jun 2005 20:04 #2 Hur djup är gropen?
B byggimpert #3 Medlem · 2 901 inlägg 1 jun 2005 21:11 byggimpert Medlem 2 901 inlägg 1 jun 2005 21:11 #3 Inger.P. skrev: Vad tycks? Ser härligt ut Inger, kommer att bli kanon när det gröna växt till sig runt om MVH//Christina.
Inger.P. skrev: Vad tycks? Ser härligt ut Inger, kommer att bli kanon när det gröna växt till sig runt om MVH//Christina.
Immobil #4 Medlem · Blekinge · 10 794 inlägg 2 jun 2005 10:26 Immobil Medlem Blekinge 10 794 inlägg 2 jun 2005 10:26 #4 Inger.P. skrev: Du har så rätt Immobil - men ändå fel Det var bilderna som lurades lite. Gropen är faktiskt ganska så djup... OK, nu är jag med på noterna. Det jag tänkte på var en djupare variant. I stil med denna grillgrop: Den borde också kunna användas som solgrop. :-/ Mycket grop blir det. ??? :-/ ;D
Inger.P. skrev: Du har så rätt Immobil - men ändå fel Det var bilderna som lurades lite. Gropen är faktiskt ganska så djup... OK, nu är jag med på noterna. Det jag tänkte på var en djupare variant. I stil med denna grillgrop: Den borde också kunna användas som solgrop. :-/ Mycket grop blir det. ??? :-/ ;D
E etanol #5 Medlem · 38 inlägg 2 jun 2005 10:41 etanol Medlem 38 inlägg 2 jun 2005 10:41 #5 Jag hade aldrig hört talas om solgrop innan den här tråden. Man lär sig nåt nytt varje dag! Hur stor är den? Är det bara "solning" den är bra för? Kan man gräva en sån i en mindre trädgård? *vill veta mer* [move] ;D [/move]
Jag hade aldrig hört talas om solgrop innan den här tråden. Man lär sig nåt nytt varje dag! Hur stor är den? Är det bara "solning" den är bra för? Kan man gräva en sån i en mindre trädgård? *vill veta mer* [move] ;D [/move]
M Myrin #6 Medlem · 273 inlägg 2 jun 2005 12:52 Myrin Medlem 273 inlägg 2 jun 2005 12:52 #6 Gäller det generellt att det är OK att ändra marknivån 50 cm utan bygglov /zeb
M Mats #7 Moderator · Västernorrland · 11 483 inlägg 2 jun 2005 22:51 Mats Moderator Västernorrland 11 483 inlägg 2 jun 2005 22:51 #7 50 CM? Här ändras det med 500 CM och mer. Tur man inte bor inom detaljplanerat alltså. Det såg myssigt ut med grill och solgrop, hmm fundera....
50 CM? Här ändras det med 500 CM och mer. Tur man inte bor inom detaljplanerat alltså. Det såg myssigt ut med grill och solgrop, hmm fundera....