Finns det någon som har en rulle över med denna tapeten eller skulle kunna kolla på sitt lokala Rusta om den finns? Frugan köpte alla rullar i Halmstad men vi saknar självklart en rulle för att få klart det.

Blommig tapet med rosa och blå blommor mot en turkos bakgrund monterad på vägg ovanför vit sockel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Påminn mig på fredag så ska jag kolla här, dom hade sist jag var inne här i stan.
Maila holma(snubbela)mail.com

Jag ska påminna. Vilken del av Sverige är det? :)

Motala eller Linköping, jag blev osäker på vilken butik det var :D

Den finns i dessa butiker.
Fanns i några till men frugan fick inte ut alla ställen av kundtjänst.

Den heter iallafall:
Area Pelargon art nr 20401516

Fanns bl.a. i:

Västervik
Norrtälje
Nässjö
Botlyrka
Charlottenberg

Hej! Jag skulle kunna hjälpa dig men kan inte komma till varuhuset i Västervik förrän på torsdag. Det kanske inte är så bråttom, och det vore väl en himla otur om de säljs slut innan dess?

Du får jättegärna ta en titt på torsdag. Det viktigaste är att vi får tag på den :)

Det ska jag göra. Kul om man kan hjälpa till. Jag har följt din tråd med stort intresse!

Du kan stryka mig och Motala från listan, jag var där nyss och ingen tapet i sikte...
Lycka till i jakten :)

Tapet är inköpt och postas till Ramnemark inom kort.

• Gilla
Manganbangan och 21 till
  • Laddar…
faan va snyggt! detta är byggahus.se @ it's finest!

blir så glad när jag ser sånt här, tänk om alla alltid var så här vänliga och hjälpsamma. :thumbup:

• Gilla
Gissemisse och 2 till
  • Laddar…
Frugan står och hoppar som en 3-åring på sin födelsedag. Nu ligger jag på plus :). Tack Mathias :)

• Gilla
Sparris
  • Laddar…
Da9911 skrev:
faan va snyggt! detta är byggahus.se @ it's finest!

blir så glad när jag ser sånt här, tänk om alla alltid var så här vänliga och hjälpsamma. :thumbup:
Många, kanske de flesta är det faktiskt!
Vi är som ett stort brödra/systerskap.

Jag har fått gratis markplattor och dörrar från medlemmar lite söderut.
Och har försökt att i min tur ge bort överblivet material.

Absolut! jag tänkte mer på samhället i stort. Där tycker jag det finns utrymme för förbättring :confused:

Efter att man scrollat nyheterna på Aftonbladet blev mitt hopp för mänskligheten återställd här på Byggahus.se :thumbup:

• Gilla
Sparris och 1 till
  • Laddar…
Med livet som insats gav jag mig i väg söder ut. Den obligatoriska leverpastejmackan som alltid måste med på långfärder han jag tyvärr inte ta kort på innan jag åt upp den.

Bilens instrumentbräda och utsikt över en tom grusväg i ett stilla villaområde.
Skapa konto

Någon minut senare passeras Sveriges bästa grill, ett givet pitstop någon gång i veckan...:

Bild från bilens perspektiv visar en gatuvy med HamburgarPrinsen grillkiosk och en busshållplats.
Skapa konto

HamburgarPrinsen i Fruängen.

Färden gick söderut. Ungefär här lämnar man civilisationen....

Vy från bil med IKEAs skylt och Statoil bensinstation i bakgrunden, tagen vid bilkörning.
Skapa konto

Bäst att låsa dörrarna.

Bild på en bilens centrallåsknappar, indikerar författarens tanke att "låsa dörrarna" på resan.
Skapa konto

Med lite tur kom jag fram helskinnad och i ett stycke.

Vinklad bild av Rusta-varuhusets fasad och skylt med en delvis synlig bil framför.
Skapa konto

Rullar med blommigt tapet i affärshylla, prislappar synliga.
Skapa konto

Svårast av allt var dock att hitta en passande kartong. Jag måste helt klart ha konsumerat för lite verktyg och prylar den senaste tiden. Inte en användbar kartong i sikte på flera dagar. Till slut löste det sig dock, delvis mha 18 meter gaffatejp och mcgyver-förstärkta hörn på paketet.

En stor förstärkt kartong tejpade hörn och fraktetiketter, står på ett trägolv inomhus.
Skapa konto

• Gilla
harry73 och 37 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.