Uppdrag: På platta på mark resa en trästomme med lösvirke. Även få det vattentätt (så kan jag med trygghet jobba på själv därefter).
Storlek: Utbyggnad på ca. 80kvm i två våningsplan.
Söker: Snickare alternativt företag.
Någon som har rekommendationer på detta?