Hej
Vi är i det skedet att vi söker en kvalitetsansvarig för vårt blivande husbygge. Är det någon av er som vill rekommendera eller förmedla andra erfarenheter av en bra kvalitetsansvarig. Vi bygger i Norrort i stockholm.

Med vänliga hälsningar
Eva
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.