Hejsan

Jag har ett hus byggt -39 med självdrag. Men självdraget verkar inte fungera ordentligt så jag letar efter en seriös, bra ventilations firma i stockholm/bromma som kan komma och titta. Har nån erfarenhet av någon bra firma?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.