Någon som har över som vi kan köpa? Det vi är ute efter har utgått från Ikeas sortiment.

Ekfärgat golv.

På vårt gamla kvitto ser det ut att stå Art.nr 00284904 men tveka inte att höra av er om ni inte vet vad det är på det ni har hemma

(Försökt lägga upp bild med det gick inte)

• Hand som håller i ett stycke ekfärgat TUNDRA laminatgolv från IKEA mot en turkos bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon?

Jag har tre paket här i Stockholm, men några år för sent antar jag?

• Gilla
slothy
  • Laddar…
B BillyBolero skrev:
Jag har tre paket här i Stockholm, men några år för sent antar jag?
@BillyBolero har du kvar dem? Är intresserad i så fall! Vi saknar 2 paket till ett av sovrummen. Köpte uppenbarligen för lite 2020. (Ja, det har tagit oss 5 år att renovera övervåningen på kåken 😅).

Widerbergaren Widerbergaren skrev:
@BillyBolero har du kvar dem? Är intresserad i så fall! Vi saknar 2 paket till ett av sovrummen. Köpte uppenbarligen för lite 2020. (Ja, det har tagit oss 5 år att renovera övervåningen på kåken 😅).
Nä, tyvärr. Förvånansvärt många som ville ha dem på Blocket/Marketplace så de rök där ganska fort. Hoppas du hittar nån bra lösning! Känner igen det där med att saker tar tid :)

Widerbergaren Widerbergaren skrev:
Jag har ca 10 kvadrat som vi tagit upp och nu bytt till annat golv då vi satt i samma sits som du, att golvet hade utgått och vi behövde några bitar 😅 det har legat i gästrum i 3 år. Finns utanför Enköping :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.