Hej på er! Jag och min sambo letar och letar efter en tomt i eller i närheten av Linköping. Vi har stått i tomtkö ett bra tag, men tyvärr är den väldigt lång. Jag undrar om det finns någon markägare här eller någon som känner en markägare som jag kan kontakta? Tack!