Hej på er! Jag och min sambo letar och letar efter en tomt i eller i närheten av Linköping. Vi har stått i tomtkö ett bra tag, men tyvärr är den väldigt lång. Jag undrar om det finns någon markägare här eller någon som känner en markägare som jag kan kontakta? Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.