5 209 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
Söker ett par köksluckor Nordbo Vit Arkad (alt. snickare)
Medlem
· Västmanland
· 304 inlägg
Någon som ska slänga ut /sälja av köksluckor Nordbo Vit Arkad?
Behöver en vänsterhängd 42x70cm samt en högerhängd 34,5x70cm. (Det omvända är också ok)
Alternativt vet någon snickare som kan göra ett par nya luckor efter förlaga? (Nordbokök slungade visst verktygen för några år sedan så där kunde man inte göra någon specialorder när jag kollade.)

Behöver en vänsterhängd 42x70cm samt en högerhängd 34,5x70cm. (Det omvända är också ok)
Alternativt vet någon snickare som kan göra ett par nya luckor efter förlaga? (Nordbokök slungade visst verktygen för några år sedan så där kunde man inte göra någon specialorder när jag kollade.)

Medlem
· Västmanland
· 304 inlägg
Söker fortfarande köksluckorna... De blir inte vackrare med åren fast med ett par små barn vill jag gärna vänta med att köpa helt nytt.
Har du provat att beställa från firmor som specialanpassar köksluckor. Har själv använt Uppsala kök & lack som har flera modeller att välja på. De tillhandahåller även med snickare. Vet att en mindre firma i Björklinge norr om Uppsala även köpte från en av deras leverantörer. Det borde finnas någon närmare dig också. Om du går in på sidan ser du vilka mönster de har.barfotalasse skrev:
www.upplandslack.se
Klicka här för att svara