Söker nån elektriker
till att dra in el i vårt garage!

Frågan är om det blir billigare om man
själv kan köpa in matrialet som behövs??

Mvh Annika

Hej !!! Känner en jättebra elektriker som har sitt företag i Hästveda. Hans företag heter El-Rosen.
Vänligen :

Jörgen oc Sanije

sanije skrev:
Hej !!! Känner en jättebra elektriker som har sitt företag i Hästveda. Hans företag heter El-Rosen.
Vänligen :

Jörgen oc Sanije

Tackar ska kolla upp honom dvs!

*s* Elektriker ja.... Vi söker också elektriker till vårt garage. Vi har haft fyra stycket under ett års tid som har varit och tittat på jobbet.
"-Inga problem! Jag kommer imorgon och fixar det."
Gissa om de dyker upp?? Inte då... Vi ringer efter dem en gång.. och sedan en gång till men när de inte dyker upp då ger vi upp och går vidare till nästa. Det måste finnas grymt mycket jobb eftersom de bara kan strunta i att komma eller har vi bara haft otur med våra fyra (snart fem för den fjärde verkar inte heller dyka upp!!) >:(

Om du bor i närheten av Norra Skåne så rekomenderar jag El-Rosen i Hästveda det kan kanske dröja lite innan han har tid men har han lovat att komma så kommer han !!!

Vänligen :

Jörgen och Sanije

sanije skrev:
Om du bor i närheten av Norra Skåne så rekomenderar jag El-Rosen i Hästveda det kan kanske dröja lite innan han har tid men har han lovat att komma så kommer han !!!

Vänligen :

Jörgen och Sanije
Försökt hitta el-rosen via enniro men han verkar inte
existera ???
Är de billiga eller?

Han heter Stefan Rosen och har telefon 0451-37428 och ja han är billig !!!

Jörgen och Sanije

sanije skrev:
Han heter Stefan Rosen och har telefon 0451-37428 och ja han är billig !!!

Jörgen och Sanije
Tack för hjälpen, det är ju trots allt en djungel
därute :)

Annika

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.