Hallå,

vi velar lite om vi skall satsa på sockellådor eller inte. Det är en pryl som vi hittills bara sett på bild. Känns tilltalande, men vad säger ni som har haft det? Är det rätt/bra i praktiken?
 
Det är bra, så varför inte utnyttja utrymmet.
 
Jepp, extra utrymme i köket, ex handdukar, servietter, stekplatta o annat "platt" som inte behövs i den överste lådan (i.e. används varje dag).

mvh hanneli
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.