A AndersMårtensson #1 Medlem · 104 inlägg 23 dec 2018 08:44 AndersMårtensson Medlem 104 inlägg 23 dec 2018 08:44 #1 Blev lite smått chockad på morgonen, i Skåne, i Lund så ligger det nu snö på marken. Och vad jag kan se så snöar det fortfarande lite lätt. Tänk om det får ligga lite till imorgon också så man får en vit julafton någon gång iaf.
Blev lite smått chockad på morgonen, i Skåne, i Lund så ligger det nu snö på marken. Och vad jag kan se så snöar det fortfarande lite lätt. Tänk om det får ligga lite till imorgon också så man får en vit julafton någon gång iaf.
13th Marine #2 Kan själv! · Trelleborg · 19 692 inlägg 23 dec 2018 08:54 13th Marine Kan själv! Trelleborg 19 692 inlägg 23 dec 2018 08:54 #2 Kan meddela att även vi, 50km söderut har fått något konstigt vitt på marken