Byggahus.se
Hej, jag är ny medlem på forumet men har tidigare läst mycket här.
Tänkte höra om nå'n har erfarenhet av Snickerivaruhuset, har fått en offert därifrån och skulle behöva veta lite om dem innan jag bestämmer om jag vågar anlita dem.
Hoppas nå'n här vet nå't.

Jag har också fått offert från dem så jag följer detta med spänning. Hur tycker du dom låg till prismässigt med andra?

/ Niklas

Jag tycker de ligger något över IKEA o Epoq men inte mycket och man kan ju välja mycket mer fritt hos dem.Har varit i kontakt med dem flera gånger och de svarar snabbt och så.Har tyvärr av ekonomiska skäl fått lägga det på is ett tag men det lutar åt att jag anlitar dem när jag får råd med nytt kök.Berätta gärna hur det går för dig. Har du också fått offert på "helt kök" (stommar och luckor) eller bara luckor?

Jag bad först om offerter på hela kök med luckor och stommar (obehandlad massiv furu) från ett antal snickerier och då låg priset mellan 31.000 - 102.000 kr. Det blev för dyrt för min sommarstuga så jag köpte stommar från Ikea som jag sen ska klä in så skåp och lådor ser ut att vara innanförliggande. Det är alltså endast luckor (ramverksluckor med slät spegel och slät ram i obehandlad massiv furu) jag bett dem offerera denna gång och då ligger priset på 7.200 kr

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.