Hej kapar gammal tråd.

Jag tittat på att köpa en K210 fast denna är delad i två enheter. En plan/rikt/borr och en såg/fräs.

Borde inte det vara en bättre lösning? Maskinerna stör varandra lite mindre och kan placeras mer mot en vägg för att spara plats.

Någon som har erfarenhet?

woodrat: skulle det hjälpt dig i ditt fall? Hur går det nu? Du har fortfarande kombinerad rikt/plan? Stör den omställningen fortfarande?

Manual har jag sett på nätet för några euro. Den här är till X31 men gratis http://web.hypersurf.com/~charlie2/X31/Manuals/x31.pdf

• Gilla
Hasse3
  • Laddar…
G Gnesta skrev:
JagRisberg jag har skickat ett PM till dig :)
Hej där!
Söker just en manual för min Robland K210......inte så lätt hitta, har du kvar din tro?

Mvh Jan-Erik

L limjanne skrev:
Hej där!
Söker just en manual för min Robland K210......inte så lätt hitta, har du kvar din tro?

Mvh Jan-Erik
Hej
Skicka din mailadress i ett Pm..

Är det ok om jag oxå skickar ett PM med min mailaddres för en manual? Ska hämta min k210 på torsdag :-)

/Ivar

I ivp skrev:
Är det ok om jag oxå skickar ett PM med min mailaddres för en manual? Ska hämta min k210 på torsdag :)

/Ivar
Tjena,gör så så ska jag vidarebefordra den jag fick.

L limjanne skrev:
drog iväg ett PM i måndags, vet inte om du missade det eller om det blev något annat knas.

L limjanne skrev:
Hej!
Du har inte lust att skicka en kopia på manualen på k210an?
Införskaffade en sådan idag.

Hej ivp, ja de va en bra manual du hittat, perfekt.....hoppas Johank78 oxå ser detta.
Har helt glömt bort Johans begäran.

Hejhopp limjanne.

Super tack:D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.