Vill bara påminna om att det final i Mello ikväll så ingen missar tillfället till lite kvalitetstid i verkstaden. Eller ”Mellomys” som jag tror det kallas :D

• Gilla
Viktorcloetta och 3 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Vill bara påminna om att det final i Mello ikväll så ingen missar tillfället till lite kvalitetstid i verkstaden. Eller ”Mellomys” som jag tror det kallas :D
Finalen är först nästa helg, idag är det andra chansen. Så det blir mer chanser till kvällstid i verkstaden. ;)

R roli skrev:
Finalen är först nästa helg, idag är det andra chansen. Så det blir mer chanser till kvällstid i verkstaden. ;)
Wow! :love:

nanowire nanowire skrev:
Hupp. Tur man tog med sig en liten slöjdpåse på tåget till Mora.
Precis sicklat skidorna så nu är de bara täljbonanza tills man somnar. Genomskinlig slöjdpåse med träverktyg och sicklar synlig, redo för täljning på tågresa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
jonmo
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Hupp. Tur man tog med sig en liten slöjdpåse på tåget till Mora.
Precis sicklat skidorna så nu är de bara täljbonanza tills man somnar.[bild]
Osis, vilken dålig tajming. Kunde du inte åka skidor någon annan helg? :thinking:

• Gilla
JFrisk
  • Laddar…
Skippar snickrandet för viktigare saker(y)

• Publik som tittar på en hockeymatch från läktare, med spelare på isen i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
nanowire nanowire skrev:
Osis, vilken dålig tajming. Kunde du inte åka skidor någon annan helg? :thinking:
Alltså jag missar ju inget. 3h slöjd till ikväll och sen från det jag kommit imål till kl 09 dagen efter kan jag sitta o slöjda. Enda missen är att jag inte får tåget att åka via teed på vägen hem och köpa virke vilket annars är tradition.

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.