601 läst ·
3 svar
601 läst
3 svar
Snickartidningar - Huddinge
Vad skulle det kosta att posta lådan? Kikar in på din blogg då och då, kollar även dina annonser då. Du har inget att sälja nu som inte är på bloggen? Hyvel, routerhyvel(hittar inte namnet i hjärnan nu), brynen, brynjigg?
En XL-låda med DHL kostar 165:- och rymmer 10 kg. Kan tänka mej 350:- för en låda med tio kg tidningar inkl. frakt. Jag har nog så det räcker till mer än en låda.
/B
(Kommer att försöka uppdatera säljsidan på bloggen med några hyvlar snart. Har bla 2st #7, typ 8 -9)
/B
(Kommer att försöka uppdatera säljsidan på bloggen med några hyvlar snart. Har bla 2st #7, typ 8 -9)
Klicka här för att svara