Precis skruvat fast min nya diskho och det blev snett på 1,5mm. (70cm lång totalt)
Det syns inte om man inte mäter. Kan man lämna det så eller ska jag ta upp den och prova igen?
 
Du menar att den är vriden?
Släpp lite på skruvarna, dra i hons framkant och dra åt igen - Torde inte vara några problem.
Sitter den med tätlist så får du ganska mycket pill + att listen troligen inte går att rädda om du lyfter ur hon. Dvs, ny list.
 
Sitter med tätlist, låter det vara så, är ju inte omöjligt att flytta på den i framtiden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.