4 927 läst ·
5 svar
5k läst
5 svar
Smeg vitvaror? Järfälla kök?
Hej!
Vi ska bygga nytt kök och funderar på att använda oss av IKEA stommar, vita greppluckor från Järfälla kök o lackering, bänkskiva i grå virrvarr samt mosaik i grönt/vitt. Nu den stora frågan..vilka vitvaror ska vi köpa? Vi är väldigt sugna på Smegs vita kyl o frys då den skulle passa bra i vår lägenhet som är byggd på 1950 talet. Vi har hittat dom till bra pris men är det någon som har erfarenhet från dom? Är de högljudda? Elförbrukning? Inredning? De få recensioner jag läst har inte varit så positiva då de flesta tyckt att kvaliten inte gått hand i hand med priset men om priset hade varit lägre hade de då fått bättre betyg? Vill gärna höra recensioner om deras spisar o fläktar också samt om någon köpt luckor från Järfälla lackering?
Vi ska bygga nytt kök och funderar på att använda oss av IKEA stommar, vita greppluckor från Järfälla kök o lackering, bänkskiva i grå virrvarr samt mosaik i grönt/vitt. Nu den stora frågan..vilka vitvaror ska vi köpa? Vi är väldigt sugna på Smegs vita kyl o frys då den skulle passa bra i vår lägenhet som är byggd på 1950 talet. Vi har hittat dom till bra pris men är det någon som har erfarenhet från dom? Är de högljudda? Elförbrukning? Inredning? De få recensioner jag läst har inte varit så positiva då de flesta tyckt att kvaliten inte gått hand i hand med priset men om priset hade varit lägre hade de då fått bättre betyg? Vill gärna höra recensioner om deras spisar o fläktar också samt om någon köpt luckor från Järfälla lackering?
Smegs kylskåp är lite högljuda kanske, men det är för att de står "fritt" och inte inknökade mellan massa skåp som "normala" annars gör. Jag skulle inte tycka att våran gräddvita SMEG FAB28 var värd pengarna om den var fyrkantig eller om jag betalat 16' som den kostar i Sverige (under 10' i resten av europa, 800:- i frakt)
Men nu är den inte fyrkantig utan väldigt snygg - och kärleken är blind ... om den gick sönder skulle jag köpa en likadan.
Men nu är den inte fyrkantig utan väldigt snygg - och kärleken är blind ... om den gick sönder skulle jag köpa en likadan.
Nej det är ju just det som är kruxet, man blir ju så glad av den bulliga fina designen och jag hittar inget annat märke med samma glada design : )
Klicka här för att svara