Hej,
Vi kikar på både SMEG och Ilves fristående gasolspisar i 120 cm bredd med dubbla ugnar och då inställer sig frågan hur mycket logik det egentligen är när SMEG begär 42.000 kr och Ilve 79 000 kr för i stora drag lika utrustade spisar....?
Visst förstår vi att det finns anledningar till prisskillnaden, annars hade ingen köpt Ilve, men vad är egentligen skälen och anledningarna?
Kan någon bringa klarhet ifall man inte bryr sig ett dugg om fabrikatens olika status?
Mvh
TMC