Hej finns det någon/några som ska byga Smålandsvillan i Blekinge?

Vi ska bygga i Karlshamns området nästa sommar om allt går som planerat!
 
Vi gar valt till ekgolv, spegeldörrar, annat kök, spishäll, trappa, tak över entrén, spröjs, färgad ytterdörr, tillval för ca75-80,000.
Vi har oxå tittat på Höner, trevligt hus är synd att deras kök inte är bättre, var många som hakade upp sig på det. Vi väljer ett smålandsvillan 1½-plan.

Var ska ni bygga??? =)
 
Glöm smilet, blev fel
 
Japp de är faktiskt små detaljer som gör det!!!
När ska ni bygga???
 
Fattar inte varför smilet kommer med
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.