L lingah #1 Medlem · 14 inlägg 15 jul 2016 12:05 lingah Medlem 14 inlägg 15 jul 2016 12:05 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hittade det här på isoleringen vid fönstret i min stuga , stugan är från 70 talet..någon som vet vad det är ? är det mögel? eller asbest? eller nått annat farligt? :x
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hittade det här på isoleringen vid fönstret i min stuga , stugan är från 70 talet..någon som vet vad det är ? är det mögel? eller asbest? eller nått annat farligt? :x
Fotografen #2 Hobbyelektriker · E · 15 388 inlägg 15 jul 2016 12:09 Fotografen Hobbyelektriker E 15 388 inlägg 15 jul 2016 12:09 #2 Antagligen glas från tillverkningen.
anders07 #3 Medlem · Stockholm · 8 193 inlägg 15 jul 2016 16:49 anders07 Medlem Stockholm 8 193 inlägg 15 jul 2016 16:49 #3 Ja, inget farligt alls...