har surfat om hoppstärtar och fuktbaggar men inte hittat några nyare inlägg.




Har en syster som bor i Tyskland. De har byggt ett hus och flyttat in ganska omgående. Det hade varit fuktigt och de fick kämpa mot fukten med avfuktare i varje rum. Först fick de fuktbaggar och sen kom hoppstärtar och dammlus. Enligt henne så är det MÄNGDER av dom. Det är tvåvåningshus utan källare och golvvärme överallt .
de är helt förtvivlade och oroliga. Har pratat med några saneringsföretag och får inte riktigt bra information.
De ena säger att det är bara boka tid hos dem medan de andra säger att det inte hjälper med att bara spruta i huset eftersom man blir inte av med småkryp så enkelt... Så det låter som en riktigt kostsam grej att sätta igång med nåt sånt när man inte vet någonting och aldrig varit med om liknande.


Finns det någon som haft liknande problem och i så fall hur gick ni tillväga?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.