Jag har precis målat om ett rum i mitt hus från 72.i samband med detta tog jag bort gammal tapet. Jag har sedan några dagar tillbaka sett några otroligt små insekter, ca 2 mm, genomskinliga med mörk rand längs med kroppen, flyger inte utan kryper bara. Jag har sett dem (en och en aldrig nån svärm) i fönstret och på väggen. De syns knappt och är väldigt få. Är detta ändå något som bör åtgärdas?
Jag vet inte om de kanske finns i fler rum. Har legat på golvet och väldigt nära väggen de senaste dagarna och det är därför jag upptäckt.. Även haft fönstret öppet mycket så kanske bara något som kommit in utifrån...
Jag vet inte om de kanske finns i fler rum. Har legat på golvet och väldigt nära väggen de senaste dagarna och det är därför jag upptäckt.. Även haft fönstret öppet mycket så kanske bara något som kommit in utifrån...
Lyckades ta en bildH huberta skrev:Jag har precis målat om ett rum i mitt hus från 72.i samband med detta tog jag bort gammal tapet. Jag har sedan några dagar tillbaka sett några otroligt små insekter, ca 2 mm, genomskinliga med mörk rand längs med kroppen, flyger inte utan kryper bara. Jag har sett dem (en och en aldrig nån svärm) i fönstret och på väggen. De syns knappt och är väldigt få. Är detta ändå något som bör åtgärdas?
Klicka här för att svara