F Fideliox skrev:
Och fulla med skäggklipp, kiss, smink etc. Men alla får göra som man vill. Kan sträcka mig till en badrumsmatta som går att köra i tvättmaskinen iaf.
:crysmile:

Är nog lite skadad då en kompis har heltäckningsmatta på dass. Riktigt vidrigt.
Bodde och jobbade i Skottland för ett par år sedan, i badrummet med badkar låg det heltäckningsmatta i hela rummet, väldigt mysigt för fötterna ;)

• Gilla
Carinasb och 2 till
  • Laddar…
Fan så.fint!!!

Hade samma brunn i min renovering,köpte den åt dom,la in de i badrummet, ändå installera dom en vanlig. Förstör hela intrycket.

JohLarzonaaa JohLarzonaaa skrev:
Fan så.fint!!!

Hade samma brunn i min renovering,köpte den åt dom,la in de i badrummet, ändå installera dom en vanlig. Förstör hela intrycket.
Men det får du klaga på! Mina ”gubbar” har gjort helt enligt önskemål!

V Villaägarenr1 skrev:
Hur vet du det ?
han har det själv + några kompisar.....

Z Zorn skrev:
279 tusen!
Blev fint
Räcker inte

S Svetor skrev:
Bodde och jobbade i Skottland för ett par år sedan, i badrummet med badkar låg det heltäckningsmatta i hela rummet, väldigt mysigt för fötterna ;)
Bodde i St Andrews i en personallägenhet för universitetet och där växte det svampar med fot i heltäckningsmattan under toalettcisternen. Det blev konstant kondens på den kalla cisternen och svamparna stortrivdes i den fuktiga mattan. Hade också grön mossa på fönsterblecket på toaletten:p

Cruzze Cruzze skrev:
Bodde i St Andrews i en personallägenhet för universitetet och där växte det svampar med fot i heltäckningsmattan under toalettcisternen. Det blev konstant kondens på den kalla cisternen och svamparna stortrivdes i den fuktiga mattan. Hade också grön mossa på fönsterblecket på toaletten:p
Gulligt!
Du testade inte vad som hände om man slickade på svamparna? :rofl:

C Carinasb skrev:
Det är samma plattor både på väggar och golv
Fint badrum 👌
Vad heter plattan på vägg/golv och hur bred o djup är duschen?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.