4 411 läst ·
31 svar
4k läst
31 svar
Slippa bli tokig av iPhone?
Sida 1 av 3
Har en iPhone 5 och blir väldigt trött på att bli tvungen att använda lösenord när man ska ladda ner en gratisapp i appstore,,,,
Har försökt googla om det finns en lösning men inte kommit någon vart....finns det hopp?
Har försökt googla om det finns en lösning men inte kommit någon vart....finns det hopp?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Säger som TeroM och Nyfniken, byt till 5s och använd fingeravtrycksläsaren eller byt till ett enklare lösenord i 5an.
Fingertrycksavläsaren var det som gjorde att jag bytte från 5an till 5s.
Fingertrycksavläsaren var det som gjorde att jag bytte från 5an till 5s.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Spara lösenorden i "anteckningar", sedan kopierar och klistrar man.
Protte
Protte
Nja, självklart kommer det säljas en himla massa IPhone 6 i närtid men trenden är rätt tydlig:
http://www.idc.com/prodserv/smartphone-os-market-share.jsp
Men kan vi inte bara komma överens om att vi "gillar olika"?
http://www.idc.com/prodserv/smartphone-os-market-share.jsp
Men kan vi inte bara komma överens om att vi "gillar olika"?
Nej det tror jag inte vi kan komma överens om. Jag gillar båda nämligen, och har fruktansvärt svårt att bestämma mig för vad jag ska ha härnäst. Luren har varit en android som funkat skitbra, tabletten är en ipad air som även den funkar otroligt bra. Om arbetsgivaren förser mig med en macbook tror jag nog jag går all in med en i6, annars blir det nog en z3.....
Är bi-os-uell rätt ord?
Är bi-os-uell rätt ord?
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg