Har en iPhone 5 och blir väldigt trött på att bli tvungen att använda lösenord när man ska ladda ner en gratisapp i appstore,,,,:mad:
Har försökt googla om det finns en lösning men inte kommit någon vart....finns det hopp?
 
Byt telefon ;)
 
  • Gilla
cust3000
  • Laddar…
Byt till 5s och använd fingeravtrycksläsaren. Den är värd guld när företagets policy kräver komplext lösenord för att komma in i telefonen efter fem minuter, och för AppStore då.
 
Säger som TeroM och Nyfniken, byt till 5s och använd fingeravtrycksläsaren eller byt till ett enklare lösenord i 5an.
Fingertrycksavläsaren var det som gjorde att jag bytte från 5an till 5s.
 
N
Lösningen heter väl android :)
 
  • Gilla
bobas och 2 till
  • Laddar…
Fingeravtrycket väger tungt i velander mellan i6 och z3compact........
 
Finns det fortfarande de som köper Iphone?
:rolleyes:
 
  • Gilla
OXYD
  • Laddar…
Spara lösenorden i "anteckningar", sedan kopierar och klistrar man.

Protte
 
cust3000 skrev:
Finns det fortfarande de som köper Iphone?
:rolleyes:
Givet försäljningsstatistiken så är väl snarare den omvända frågan relevant.....:)
 
Nej det tror jag inte vi kan komma överens om. Jag gillar båda nämligen, och har fruktansvärt svårt att bestämma mig för vad jag ska ha härnäst. Luren har varit en android som funkat skitbra, tabletten är en ipad air som även den funkar otroligt bra. Om arbetsgivaren förser mig med en macbook tror jag nog jag går all in med en i6, annars blir det nog en z3.....


Är bi-os-uell rätt ord?
 
Eller kanske Velig? :)

Du får gilla vad du vill, jag ville mest stävja ytterligare en "sån där" tråd...
 
pelle242 skrev:
Nja, självklart kommer det säljas en himla massa IPhone 6 i närtid men trenden är rätt tydlig:
[länk]

Men kan vi inte bara komma överens om att vi "gillar olika"?
Nej, det går inte.
I Sverige får man bara tycka "rätt"
 
Om man nu får en app gratis, kanske man kan orka knappa in lösenordet som enda motprestation? ;)
 
  • Gilla
237
  • Laddar…
hantverkare1 skrev:
Nej, det går inte.
I Sverige får man bara tycka "rätt"
Det är inte bara Sverige. Nästan alla länder faktiskt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.