Shakula Shakula skrev:
Hade varit kul med en rundtur i ditt snickeri @remdrivet .
Det kommer i framtiden, takbyggprocessen har äntligen fortsatt efter mycket väntande :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.