Hej, är dags att slipa bänkskivorna i köket.
Går det att använda en Festool Rotex till det eller ska man slipa längs med fibrerna?
 
Tänkte slipa i helgen så vore fint med lite råd
 
En oscillerande slip funkar utmärkt. Är skivan riktigt dålig kör jag 80, 120, 180/240 papper. Ev våtslippapper med fibrerna i första omgången olja som sista slipning.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.