Är lite kluven om jag ska slå av vår Garo GLB laddbox vid säkring då vi har sålt vår elbil och inte kommer att använda den på ett bra tag.

Vad är rekommendationer angående detta?
Kondens i boxen om den är av?
Styrningen görs med en raspberry pi i boxen och kanske inte så bra om den är av en längre tid under vintertid?

För övrigt har boxen fungerat galant =)!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.