vilken är bästa skypetelefonen?..en som man kan använda utan att datorn är på..
är trött på telias dyra avgifter...vill prova nåt annat. några förslag?
ska ha kvar tela bredband..
 
Altså beror på vad för typ av internet du har? HAr du telia Adsl eller fiber?
Har du trådlöst internet hemma?

SJälv kollade jag på det för några månader sen men jag tyckte det var för dyrt att köra skype i samtalstaxa. det var väldigt dyrt att ringa till mobiler mer skype
Tecknade istället ett vanligt iptelefon abonemang hos den bredbandleverantören jag hade. de skickade då ut en router så ja kunde ansluta vilken telefon ja ville.
Ingen månadskostnad, utan 5 öre min, till fasta nät 70 öre till mobiler och 34 öre i uppkopplingsavgift.
 
H
Vilken leverantör är det som är så billig??
 
BBB kör jag :)
 
BBB's IP-telefoni fungerar väldigt bra. Skype ringer du billigt till fasta telefoner men som sagts tidigare så verkar de vara (bra?) mycket dyrare mot mobiler. Jag tycker själv också att kvaliteten på skypesamtalen inte är tillräckligt bra. Då jag kört skype har jag haft linksys trådlösa skypetelefon (egentligen en dect-telefon med skypeanslutning)
 
har telia Adsl här....
bor lite utanför stan vid kusten..så har tyvärr inte så många att välja på här...bara 2hmm och telia kunde leverera snabbast bredband...
har inte trådlöst...men ska kolla upp om det går att få....
 
C
verkar ju bra det där phonzo...
tar man home där..så kan man ringa till mobiler 30 min gratis varje mån..ungefär vad vi har..kostar ju 1068 om året då
hos telia betalar vi ungefär 4000kr för allt...nästan en vinst på 3000kr..
fast dom höjer ju priset bredbandet då..vet inte säkert hur mycket..men skulle det vara en hundring till i mån kanske inte blir så mycket mer så blir vinsten ändå.ungefär..1800kr
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.