S stiga_villa #1 Medlem · skåne · 244 inlägg 17 maj 2010 21:43 stiga_villa Medlem skåne 244 inlägg 17 maj 2010 21:43 #1 tror att lager har skurit till remskivorna på min Stiga Villa. Den går att köra ett tag, sedan stannar den och det luktade bränt om remmarna. Sitter det lager under maskinen? Vilket storlek e det i sådana fall? Det är en Stiga Villa 808e från -85
tror att lager har skurit till remskivorna på min Stiga Villa. Den går att köra ett tag, sedan stannar den och det luktade bränt om remmarna. Sitter det lager under maskinen? Vilket storlek e det i sådana fall? Det är en Stiga Villa 808e från -85
Milkshaken #2 Bannad · Kalmar · 1 768 inlägg 19 maj 2010 10:08 Milkshaken Bannad Kalmar 1 768 inlägg 19 maj 2010 10:08 #2 Här kan du hitta sprängskisser och art, nr på din stiga... http://estore.servicecentralen.se/ Slå in modellnumret och sök.
Här kan du hitta sprängskisser och art, nr på din stiga... http://estore.servicecentralen.se/ Slå in modellnumret och sök.